Nu vet ni!

- jag är galen i chips & mandariner. 2 saker jag inte kan leva utan.
- jag älskar känslan på lördag morgon då man kan ligga i sängen och dra sej hur länge som helst, bara för att man kan.
- jag har alltid varit en person med fullt schema, men jag tycker om det. Ända sen kanske högstadiet har veckor varit fullbokade, vissa dagar har man varit borta från 8-23 på vardagar. But i like it
- sockor är onödiga
- brukar nästan aldrig använda smink, endast vid tillfällen som utgång, fester, högtider. Känns jobbigt och onödigt.
- nujust vill jag inget annat än att ha en katt eller en hund
- det som skrämmer mej mest inför framtiden är ensamhet.
- jag har ett födelsemärke mitt på handflatan
- jag älskar kramar. Långa kramar. Come get them
- jag är trött alltför ofta nuförtiden
- jag är äckligt facinerad över stjärnhimlar. Det saknar jag mest på sommaren; kolsvarta natthimlar strödda med massa stjärnor. Kan stå och stirra upp i luften då hur länge som helst.
- när jag tar studenten vill jag börja njuta av livet påriktigt.
- jag vill ha mera tid

JAA HÖRNI, där fick ni en lista. Om mej. BARA FÖR ATT. Nu är vi ett steg närmare att bli bästisar/älskare/en familj.





Kommentarer
Postat av: Anonym

oi fny. Du är trött ofta för att du bokar dina scheman som du gör. Och det är onödigt att tro att studenten kommer att förändra nånting i ditt liv. Det är prioriteringarna som behöver justeras, inte utbildningsnivån. Ta bort lite av allt, men lägg till mer mandariner, kramar, chips, stjärnor, äventyr och en gnutta tid bokad åt dig själv, då tror jag livet blir mindre trött och mer njutbart. Finn dig i samtiden istället för att ha så bråttom!

Svar: Tack vad gulligt att du bryr dej! Och jo, håller med att det är mina scheman som gör mej trött, men det har blivit som ett beroende tyvärr. Men detdär om studenten, jag ser studenten mera som ett mål, eftersom de utbildningar/jobb jag ska söka till efter studenten kräver en sån examen. Så studenten kommer förändra mitt liv på det viset att efter det kan jag jobba med vad jag vill. Puss och kram på dej, du verkar najs!
Fanny

2014-04-08 @ 17:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: